Hemmo Helander, 52-vuotias kiinteistönhoitaja Littoisista

Olen 52 vuotias perheellinen kaveri Littoisista. Perheessä vaimo, kaksi lasta ja pari koiraakin löytyy. Työssä olen Kaarinan kaupungilla. Harrastukset löytyy arjenaskareista ja penkkiurheilun puolelta, myös matkailu on lähellä sydäntä.

Aikaisemmat ehdokkuuteni ovat tuoneet tullessaan pari lautakunta paikkaa. Henkilöstölautakunnan jäsenyyden ja kaavoitus ja rakennuslautakunnan varajäsenyyden, myös käräjäoikeuden lautamiehenä olen toiminut Kaarinan edustajana.

Kunnallispolitiikkaa seuranneena ja aiemminkin ehdokkaana olleena, ja myös halusta vaikuttaa kunnalliseen päätöksentekoon, päätin lähteä ehdolle.

Tarttua haasteisiin ja edustaa äänestäjiä ja kuntalaisia tasapuolisesti tulevalla valtuustokaudella, sekä olla vaikuttamassa tulevissa, ja myöskin kiperissäkin asioissa päätöksiä tehtäessä.

Seuraava kausi tuo tullessaan lisää hankkeita ja investointeja esim. kiinteistörakentamisen puolelta, joten on tärkeää saada aikaan järkevät suunnitelmat ja pitävät budjetit. Rahavirrat on myös saatava suunnattua järkevästi koskien esim. sosiaali, perhe ja vanhusten huoltoa , perhekeskeisyys on kuitenkin yksi avainasioista puolueellani. Kaupungin peruspalveluiden tarjoaminen ja säilyttäminen kaupungin omana palveluna on myös erittäin tärkeä asia.

Ei katteettomia lupauksia, vaan halua ja tahtoa palvella kuntalaisia rakentaessamme vieläkin parempaa Kaarinaa.

Ehdokkaan tavoitat tietenkin kentältä muiden kaarinalaisten joukosta mutta alla on vielä linkit ehdokkaan sosiaalisen median sivuihin.

Tämä ehdokasartikkeli on osa Kaarinan SDP:n kuntavaaliehdokkaiden esittelyä. Jokaisesta ehdokkaasta löytyy artikkeli näiltä nettisivuilta. Uusia artikkeleita julkaistaan sitä mukaan, kun saamme ehdokkaita kuvattua ja haastateltua.